Valikko

Veikkaus uusii ilmeensä

Lauantainen lottokin saa päivitetyn ilmeen kuluvan vuoden aikana Veikkauksen uudistusten myötä. Yhtiö uudistaa brändi-identiteettiään sekä ilmettään ja pyrkii uudistuksen avulla sijoittumaan ajanvietteen, elämysten ja viihteen markkinoille.

- On tärkeää, että pelaajat tunnistavat tuotteet juuri Veikkauksen tarjoamiksi. Näin asiakas voi olla varma, että tuotteen takana on vastuullinen ja koko yhteiskuntaa hyödyttävä kansallinen pelinjärjestäjä, korostaa brändistä ja markkinointiviestinnästä vastaava Jukka-Pekka Vuori.

Uusi ilme ulottuu markkinointiviestintään, verkkopalveluihin sekä myyntipaikkoihin. Myös pelien televisioarvonnat kokevat kasvojenkohotuksen. Veikkaus on yksi Suomen tunnetuimmista brändeistä.

Uuden visuaalisen identiteetin on suunnitellut Veikkauksen kanssa yhteistyössä PHS/TBWA ryhmään kuuluva designtoimisto Tango.

Kommentit

    Näytä lisää

    Näitä luetaan!

    1. 1

      Katso, mitä tapahtui asuntolainan hinnalle – ”Pankin vaihtajia on liikkeellä”

    2. 2

      Apple osti kaikessa hiljaisuudessa suomalaisyrityksen

    3. 3

      Kyösti Kakkonen Karjalaisessa: Työntekijät nousevat pian kapinaan ay-liikettä vastaan

    4. 4

      Asuntolainoihin ajetaan uutta rajoitusta – tienaisitko tarpeeksi?

    5. 5

      Vakava varoitus Suomelle: ”Nämä kotitaloudet erityisen haavoittuvia”

    6. 6

      Autojen ominaisuudesta tuli ongelma – piti säästää energiaa, voikin aiheuttaa kolareita

    7. 7

      USA:n pörssit jälleen uuteen ennätykseen

    8. 8

      Stark sulkee kuusi myymälää – irtisanoo jopa 160

    9. 9

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    10. 10

      Italian luokitusnäkymät pakkaselle

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Katso, mitä tapahtui asuntolainan hinnalle – ”Pankin vaihtajia on liikkeellä”

    2. 2

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    3. 3

      Kyösti Kakkonen Karjalaisessa: Työntekijät nousevat pian kapinaan ay-liikettä vastaan

    4. 4

      Stark sulkee kuusi myymälää – irtisanoo jopa 160

    5. 5

      Yle: Kodin1-nimen ostaja selvisi – aikoo kilpailla hinnoilla

    6. 6

      Autojen ominaisuudesta tuli ongelma – piti säästää energiaa, voikin aiheuttaa kolareita

    7. 7

      Tärkeän lääkkeen hinta 23-kertaistui – yhtiölle sakot nimikikkailusta

    8. 8

      Jättikauppa: Konecranes myy nosturiyhtiön

    9. 9

      Tuloerojen kuilu: Rikkaimmat +70 % – köyhimmät +30 %

    10. 10

      Nobel-voittaja Holmström: Luulen, että jatkossa olen varovaisempi lausunnoissani

    11. Näytä lisää
    1. 1

      WhatsApp katoaa miljoonista puhelimista – katso, onko omasi listalla

    2. 2

      Varo perintöloukkua – ”Voi olla järkevää jopa kieltäytyä perinnöstä”

    3. 3

      Keskiansio 160 000 euroa vuodessa – tämä ammattiryhmä vaatii lakoilla lisää

    4. 4

      Alkon kilpailutus hämmentää: 100-vuotiaan Suomen juhlalikööriksi virolainen Vana Tallinn

    5. 5

      Suomalaiset saavat liikaa palkkaa? ”Perheen elo muuttuu selviytymistaisteluksi”

    6. 6

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    7. 7

      20-vuotiaita autoja huristelee Suomen teillä paljon – tiedätkö, onko yleisin malli Golf, Astra vai Corolla?

    8. 8

      Suomen ilmasto on myrkkyä autoille – arvaatko, mikä lämpötila on pahin?

    9. 9

      Suomalaiset myivät tätä juuri joukolla – nyt suositellaan ostamaan

    10. 10

      Terrafame-johtaja Ratia toimii myös yhtiön konsulttina – satojen tuhansien palkkiot

    11. Näytä lisää