Valikko

Leaf hakee kasvua Läkerolista

Makeisyhtiö Leaf hamuaa entistä suurempaa siivua Suomen pastillimarkkinoista Läkerol Classic -brändin avulla.
Läkerol Classic on kansainvälisesti yksi Leafin isoimmista brändeistä. Se tuli myyntiin Ruotsissa vuonna 1909 ja Suomessakin ensimmäisen kerran vuonna 1912. Viime vuosina Läkeroleja on myyty suomalaisille vain laivoilla.

Nyt Leaf hakee Läkerol-brändillä lisävahvistusta asemaansa pastillimarkkinoilla.

– Meillä on nyt 75 prosentin osuus Suomen pastillimarkkinoista. Toivomme, että Läkerol auttaa meitä pääsemään strategiseen tavoitteeseemme eli 80 prosenttiin, Leaf Suomen markkinointipäällikkö Minna Cousins sanoo.

Leaf kohdistaa Läkerol-markkinoinnin 18–39-vuotiaille aktiivisille aikuisille. Kampanjointi alkoi vuodenvaihteessa 1 500 yritystä kattaneella tuotekampanjalla. Lähiviikkoina luvassa on tv-, printti- ja ulkomainontaa sekä tuotenäytteiden jakoa. Perjantaina Läkerol näkyy NRJ Radio Awards -gaalassa.

Leafin muita suomalaisia tuotemerkkejä ovat Jenkki, Tupla, Mynthon, Läkerol Dents, Sisu, Aakkoset, Lauantai ja TV Mix.

Kommentit

    Näytä lisää

    Näitä luetaan!

    1. 1

      Yle: Kodin1-nimen ostaja selvisi – aikoo kilpailla hinnoilla

    2. 2

      Stark sulkee kuusi myymälää – irtisanoo jopa 160

    3. 3

      Autojen ominaisuudesta tuli ongelma – piti säästää energiaa, voikin aiheuttaa kolareita

    4. 4

      IMF huolissaan: Velkaantuminen lisännyt kotitalouksien haavoittuvuutta

    5. 5

      Nobel-voittaja Holmström: Luulen, että jatkossa olen varovaisempi lausunnoissani

    6. 6

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    7. 7

      Tärkeän lääkkeen hinta 23-kertaistui – yhtiölle sakot nimikikkailusta

    8. 8

      Tuloerojen kuilu: Rikkaimmat +70 % – köyhimmät +30 %

    9. 9

      Helsingissä reipas pörssipäivä, Nokia ja Kotipizza ponkaisivat

    10. 10

      Nobel-voittaja Hart: Trumpin talouspolitiikka uhka USA:n ja maailman taloudelle

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    2. 2

      Yle: Kodin1-nimen ostaja selvisi – aikoo kilpailla hinnoilla

    3. 3

      Stark sulkee kuusi myymälää – irtisanoo jopa 160

    4. 4

      Varo perintöloukkua – ”Voi olla järkevää jopa kieltäytyä perinnöstä”

    5. 5

      Tärkeän lääkkeen hinta 23-kertaistui – yhtiölle sakot nimikikkailusta

    6. 6

      Jättikauppa: Konecranes myy nosturiyhtiön

    7. 7

      Autojen ominaisuudesta tuli ongelma – piti säästää energiaa, voikin aiheuttaa kolareita

    8. 8

      ”Vei mahdollisuuden huippu-uraan” – entinen opiskelija vaatii Oxfordin yliopistolta miljoonakorvauksia

    9. 9

      Saadaanko Teslan jättitehdas Vaasaan? ”Puhumme tuhansista työpaikoista”

    10. 10

      Tuloerojen kuilu: Rikkaimmat +70 % – köyhimmät +30 %

    11. Näytä lisää
    1. 1

      WhatsApp katoaa miljoonista puhelimista – katso, onko omasi listalla

    2. 2

      Varo perintöloukkua – ”Voi olla järkevää jopa kieltäytyä perinnöstä”

    3. 3

      Nyt se on lopullista: koeaika menee uusiksi

    4. 4

      Keskiansio 160 000 euroa vuodessa – tämä ammattiryhmä vaatii lakoilla lisää

    5. 5

      Alkon kilpailutus hämmentää: 100-vuotiaan Suomen juhlalikööriksi virolainen Vana Tallinn

    6. 6

      Suomalaiset saavat liikaa palkkaa? ”Perheen elo muuttuu selviytymistaisteluksi”

    7. 7

      Kevytmaito, kahvi, meetwursti, konetiskiaine... Näin paljon arkisten tuotteiden hinnat nousivat 10 vuodessa

    8. 8

      Nobel-voittaja Bengt Holmström: Suomalaiset saavat liikaa palkkaa

    9. 9

      20-vuotiaita autoja huristelee Suomen teillä paljon – tiedätkö, onko yleisin malli Golf, Astra vai Corolla?

    10. 10

      Suomen ilmasto on myrkkyä autoille – arvaatko, mikä lämpötila on pahin?

    11. Näytä lisää