Mynthon lähestyy miehiä

Pastillibrändi Mynthon hakee vahvempaa tunnesidetta miehiin. Avuksi makeisyhtiö Leaf on värvännyt mainostoimisto Dynamon.
Kumppanukset aikovat kohdentaa mainonnan toimenpiteitä ja sisältöä makeismyynnin kasvusegmenttiin eli miehiin.

Leafin ja Dynamon yhteistyö jalostuu kuluvana syksynä sekä televisio- että ulkomainoksiksi. Televisiossa näkyvät sekä Mynthon Original että tänä syksynä lanseerattava sokeriton Mynthon XL, jota rummutetaan myös ulkomainonnassa.

Dynamon asiakkuusjohtaja Petteri Lillberg pitää Leafia unelma-asiakkaana.

– Leaf tekee strategisia päätöksiä selkeän kohderyhmäymmärryksen perusteella. Se on markkinavetoinen ja kuluttajaymmärryksen avainosaamiseksi nostava toimintatapa, josta monella bränditaloksi itseään kutsuvalla on oppimista, Lillberg sanoo.

Taloussanomat

Kommentit

    Näytä lisää