Nettikyselyarkisto


IS-nettikyselyiden julkaiseminen tässä muodossaan on lopetettu. Arkistosta löydät vanhat kyselyt vuosilta 2000-2008.

Ovatko Linnan juhlat vuoden parasta tv-viihdettä?  (5.12.2007)

Itsenäisyyspäivän viettoon kuuluu monissa kodeissa Linnan juhlien seuraaminen televisiosta.

Äänestäneitä yhteensä: 9185

Kyllä 1390 18%
Ei 487 82%
KYLLÄ EI

Nimenomaan viihdettä, ei pidä suhtautua liian vakavasti jottei tule päänsärkyä.
Vanha Herra (6.12.2007 23:21)

Näkee köyhätkin mitä muuta yhteiskunta kustantaa kauraryynipaketin ja toimeentulotuen lisäksi.
Puuroa puuroa (6.12.2007 22:50)

kyllä linnanjuhlat on aina pakko katsoa. . on mukava arvioida pukuja ja katsoa keitä kaikkia on kutsuttu.
Prinseseh (6.12.2007 21:00)

Kyllä ovat!
Kyllä (6.12.2007 20:38)

Todella upeata katsoa, kun Suomen kuninkaalliset ottavat vastaan juhlavieraat loistavissa puvuissaan.
Maajussi (6.12.2007 19:01)

progressiiviseksi: keskustassa asuvat lk. 1, kauimpana lähiössä asuvat lk. 6 ei voi tehdä muuta kuin leikkiä sohvaperunaa kun keskikaupungilla tapahtuu kaikki
Kunnallisvero (6.12.2007 18:42)

Tässäpä tositeeveetä pa(r)h(a)immillaan! Big brothereita, idolsseja, täydellisiä naisia ja tanssii tähtien kanssa samassa paketissa. Tämä se vasta on draamaa.
Kylän erkki (6.12.2007 17:44)

Ihana katsoa mahtavia pukuja, mutta!!! Ois kiva jos tavalliset ne "todelliset" sankarimme pääsisivät linnaan syömään ja juomaan! Eli Juhlijat vaihtoon!!!
Tavis (6.12.2007 17:38)

Hahahhaaahahhahhah, kyllä se on niin hauskaa, että. Oikein hauskaa katsella, kun syötetään ja juotetaan aina samoja naamoja, joilla ois vara itse maksaa juhlansa.
Joopa,joo (6.12.2007 17:25)

ne kuuluvat osaksi itsenäisyyteen. niitä katsovat monet ihmiset.
Wap-käyttäjä (6.12.2007 16:51)

Juu, on vuoden parasta tv-viihdettä. Mutta se vain kertoo jotain tv-viihteen surkeasta nykytasosta. Ei kyllä ole yksi juhla vuoden tv-luvan (200 e) väärttiä!
Kyllä, ikävä kyllä (6.12.2007 15:27)

Liekö nyt vuoden parasta viihdettä tuijottaa tunteja kätteleviä ihmisiä ja lillumista ahtaassa salissa, mutta pitää sitä päästä katsomaan, vaikka tv hajalla. ;)
Titania (6.12.2007 15:19)

YLEstä ei tule mitään muuta katsottavaa kuin linnan juhlat. Mutta kun ei ole digiboxia, ei näe suorana. Toivottavasti joku nauhoittaa, niin sitten katsotaan.
Parasta juu-u (6.12.2007 13:21)

Se voittaa ylivoimaisesti kaikenlaiset talentit, bigbrotherit, morsian kullekin ja miljoonamiesten heilanvalinnat.
Karivaari (6.12.2007 13:05)

Onhan se hauska katella miten porukka pukeutuu ja luulee ettei huomata menneitä kilometrejä.
Demariton (6.12.2007 12:05)

Hyvää viihdettä. Laitan usein paremmat päälle ja kaikki prinikat rintaan kotona. Katselen kun juhlijoilla on vähemmän prinikoita kuin itselläni hah hah haa.
Jocke (6.12.2007 11:05)

Toki kilsan pituinen jono, paatoksellinen yli isänmaallisuus ja keskinäisten kehujen kerho. Onhan sen oltava parasta tv viihdettä, vai mitä kriitikot??
L.Vouti (6.12.2007 10:57)

Kuuluu samaan kategoriaa kuin Euroviisut eli on pakko katsoa että voi sitten osallistua keskusteluun!
Öbo (6.12.2007 10:34)

Tottakai kiva nähdä upeita hyvin käyttäytyviä ihmisiä, vihdettä ainakin minulle.
Liutu raimo (6.12.2007 10:03)

Jokin Mediayhtiö voisi järjestää omat juhlansa, johon arvotaan lippuja tavallisille kansalaisille jo hyvissä ajoin ennnen juhlaa. Tosi-TV:tä parhaimmillaan.
Kansanjuhlat (6.12.2007 09:40)

On aina kiva nähdä hienosta ja tyylikkästi käyttäytyviä ihmisiä sekä todella upeasti pukeutuvia ja ryhdikkäitä suomalaisia edustajia.
Paappa (6.12.2007 09:07)

Totta maar, kun kerran pääseen kattoon noin upeita juhlia, kansa on hienoo väkee, ovat vattenkammatuja ja koltut on sen päälle samoin kuin pöksyt kanssa.
Kustaava H. (6.12.2007 09:04)

Joo, must on ihan must, että pitää seurata linnan kisoja kerran vuodessa, on ne niin hienot, että ihan heikkoo tekee, kun kattelee komeutta, ai jukra mikä esitys
Riihimäen plikka (6.12.2007 09:02)

Nyt jo aamulla pesen tukkani ja siistin vähän paikkoja. Istun sitten illalla telkun eteen kinkkuleipien ja joulupiirakoiden kanssa, viini myös, sit alkaa juhlat
Yksinkertainen (6.12.2007 08:59)

Kyllä mä ne joka vuosi katon, en o ite ollu noin hienoissa kutsuissa koskaan eläessäni enkä pääsekkään, kun en o tehny mitään erikoista, oon vaan maatiainen.
Tavallinen pulliaine (6.12.2007 08:56)

Kun olen yksineläjä, niin on seuraa noista juhlista, ihmiset tulee niinkuin lähemmäksi. Ei niitä muuten tapaa kuin kerran vuodessa linnassa, mutta saa riittää.
Pirttimäen mummu (6.12.2007 08:54)

Kyllä vaan, minä menen ensin kampaajalle, sitten pistän kirpikseltä ostamani koltun päälleni ja otan lasin viiniä telkun edessä, aamutossut jalkaan, juhla alkaa
Isomummu (6.12.2007 08:51)

Ilman muuta, on sitten kiva katsella vuoden juhlaa taas. Ei sitä tarvitse ajatella että mitenkä syöttää kaikki nälkäiset, voi katsella päinvastoin hyvinvoivia
Alipainoinen (6.12.2007 08:48)

Upeaa. . Mahtavaaaa!!!!
Kuudelta nukkumaan (6.12.2007 07:40)

tietenkin
Wap-käyttäjä (6.12.2007 04:48)

Ilman muuta. Ja luvattomalla telkkarilla. Häh häh hää, mua ette kiinni saa.
Himokatsoja (5.12.2007 23:30)

varsinkaan kun ei ole televisiota eikä digidigiä, kiitos viisaille päättäjille varsinkin suvi linden ja silleen.
Heikki (5.12.2007 21:40)

... ja mitä se kertoo muusta viihteestä?
Sagittarius (5.12.2007 21:32)

Tämä on sitä tosi tv:tä, jota minäkin katson. Kiva katsella tuttuja ja todeta, että ompa tuokin vielä elossa. Kaipaan vanhoja tv-kasvoja, joita ei juuri enää nää.
Onnea Suomi! (5.12.2007 21:08)

Parempaa pellekööriä on vaikea löytää. Hupiohjelmien parasta antia!
Jussi (5.12.2007 21:04)

Joo. jos vain sitten ei niitä poukkoilevia blondeja ja niiden toilailuja tarvitse katsoa. Alkaa jo pikkuhiljaa tympiä, kun lehdet on jo niitä täynnä.
Huilailija (5.12.2007 19:34)

Odotan vaan sitä linnanjuhlaa, milloinka eduskunnan tuoreet äidit kuskaavat lapsiaan mukanaan ja linnan jonossa syöttävät tíssistä pilttiään. Lapset on ihania.
Fode (5.12.2007 18:16)

Todellinen hupiohjelma, kun katsoo suomalaisten silmäätekevien naisten ihmeluomuksia. Tällä en tarkoita kansallispukuja, enkä hyvin pukeutuneita diplomaatteja.
Ällikkä (5.12.2007 18:10)

Ehdotan juhlien esitystä maksukanaville ettei köyhät näe miten herrat mäsää.
Partaansanauraja (5.12.2007 17:51)

Jo vain jos Hjallis kompastelee hameenhelmoihin tai muuta vastaavaa tapahtuu. Kaikkein parasta olisi jos juhlat kerrankin päättyisi joukkotappeluun.
Finnfan (5.12.2007 17:06)

Katson aina mielelläni Itsenäisyyspäivän vastaanoton. Olemme ansainneet tämän, vaikka kuulostaakin hieman masokistiselta.
Kansan edustaja (5.12.2007 15:31)

No, hehehee, tottakai ehdottomasti parasta!
Tuleeks muuta? (5.12.2007 15:04)

On hienoa katsoa, kun ihmiset laittavat hienoja vaatteita päälle. Minä en kyllä kaipaa sääliä. Tsaijajajajajajaa...
Iall-inLAITELA (5.12.2007 14:55)

Viihdettä, sanan varsinaisessa merkityksessä.
Komedienne (5.12.2007 14:55)

On se ainakin vertaansa vailla!
Heviani (5.12.2007 14:52)

Kiva katsoa, kun varakkaat juhlivat. Pääsen kohtsillään samalle tasolle !!!.
EINARI (5.12.2007 14:51)

Eihän se nyt parasta ole mutta ainutta.
Ellinoora (5.12.2007 14:23)

Ihan hyvä, että itsenäisyyttä juhlitaan ja saadaan olla makutuomareina kerran vuodessa :)
Seikku (5.12.2007 14:20)

Kunnioitan isänmaata, joten haluan myös noudattaa itsenäisyyspäivän perinteitä.
Isänmaallinen (5.12.2007 14:00)

Tulleha tota kyylättyä vielä. Mut ko kopelista loppuu lähetyaeka sit hävvii näköratio. Junkerssille tiioksi en maksa vieläkään sulle velekaani=tv maksua.
Simpas (5.12.2007 13:40)

Presidentti Halonen on aina niin hehkeän kaunis ja naisellinen hyvin valitussa iltapuvussaan ja valiokuntaneuvos Arajärvi ylvään komea perinteisessä frakissa.
Erkki (5.12.2007 13:39)

Nauhoitan ne aina, että pääsen katsomaan kuinka komea olen-nauhoitus siksi että olen itse linnassa.
Jyri K (5.12.2007 13:30)

Kaikki katsoo kuin kauniita ja rohkeita, mutta eivät kehtaa tunnustaa, hyvä suomalaiset!
No (5.12.2007 13:00)

pikku keitto siihe kylkee mmm mikä sen ihanampaa
Reisiharja (5.12.2007 12:57)

Mikään ei ole niin hauskaa kun katsella ansioituneiden kansalaisten juhlapukuja linnan juhlissa. Taisi joskus erään daamin laahuskin ulottua 20 metrin päähän.
Kartsa (5.12.2007 12:47)

Pitkälti viihdettä tavallista arvokkaammissa puitteissa! Keräähän tapahtuma miljoonia TV-katsojiakin. Mikä olisi vaihtoehto ko. juhlalle? Sellaista ei vain ole!
Outsider (5.12.2007 12:39)

Pakko sanoa KYLLÄ! Tämä kertonee jotain ohjelmien yleisestä tasosta?
Pohjamudissa (5.12.2007 12:06)

sitä on tullut katsottua niin kauan, että eihän sitä voi jättää väliin.
Anna (5.12.2007 12:04)

On kuin F1 ajot. Kalliita kuoria täydellä radalla. Nopea tankkaus ja kumin vaihto.
Fani (5.12.2007 11:54)

Om miellyttävä nauttia juomasta, ruuasta ja seuratansseista kansan-edustajan välityksellä.
Kauko (5.12.2007 11:43)

Jokunen kerta mukana on tullut oltua. Onhan se hieno juttu jo sen kannalta, että tavalliset kansalaiset oppivat käytöstapoja ja korrektia pukeutumista meiltä.
Pekka (5.12.2007 11:15)

Jaa, a. Nehän vastaavat meikäläisittäin Ruotsin Nobel-Juhlallisuuksia. Katson aina niitäkin. Kauneutta on joskun hyvä nähdä.
Lydia l:n (5.12.2007 11:13)

Kaikki sitä katsovat, vaikka kahvipöydissä väittävät toisin. Katson varmasti:kauhistelen kun eivät osaa pukeutua, ihastelen niitä, jotka noudattavat etikettiä!
Paikka sohvalla! (5.12.2007 11:11)

Kas kun juhlilla on miljoonayleisö, vaikka nytkin ohjelma teilataan. Ehkä et halua myöntää katsovasi? Se on hauskaa viihdettä, saa kauhistella tai ihailla.
E-k (5.12.2007 10:49)

Ehdottomasti. Muutenhan viihdetarjonta onkin aika surkeaa!
Helle (5.12.2007 10:25)

On hienoa katsoa Linnan juhlia. Ja vaikka ei Eu-Suomi enään niin itsenäinen olekaan, on Suomi silti juhlan arvoinen. On siellä Isämmaallisiakin ihmisiä joukossa.
Kuusikymppinen (5.12.2007 09:50)

Meillä ei ole kuninkaallisia, ja katsojaluvutkin sen kertovat, että loistokkuutta halutaan. On nautinto istahtaa sohvalle ja katsella upeita asuja ja eleganssia.
Kirsikka (5.12.2007 09:46)

Kauniit ja rohkeat. Kel on maassa kaunehin, "puku".
Ooke (5.12.2007 09:40)

Katselen iltapukuja kampauksia, meikkejä, koruja. Aika kuluu, kunne tylsistyy tuijottamaan samaa jonoa tuntikaupalla. Alku riittää.
Yötyössä (5.12.2007 09:33)

On kai kateutta, mutta on mukavaa olla kriitillinen näin sivustakatsojana, vieraista löytyy paljon vikoja, jos vain haluaa löytää, mutta onpa ajanvietettä.
Mitä tällä kerralla? (5.12.2007 09:28)

On kiva katsella, vaikka ei siellä mitään odottamatonta saa nähdä, kameravinkissä, kaikki menee samaan tapaan kuin ennenkin. Vieraat vaan vaihtuu.
Utelias (5.12.2007 09:26)

Eihän TV:stä paljon muutakaan tule itsenäisyyspäivänä kuin Tuntematon Sotilas, jonka olen nähnyt noin 20 kertaa, sekä linnan juhlat.
Riitu (5.12.2007 09:22)

Istun alusta loppuun TVn edessä, otan lasin skumppaa ja juhlin yksin, mutta muistan kuitenkin juhlien tarkoituksen. Eikä tartte olla epämukavissa kengissä kotona
Kippis! (5.12.2007 09:20)

Katson, on se kuitenkin kiva näytelmä tai show. Näkee paljon upeita pukuja, kantajia en tunne, mutta viis siitä. Kahvipöytä on upea kanssa. On loistoa.
Ritva mummu (5.12.2007 09:17)

Kyllä katson linnanjuhlat ihan hyvillä mielin. Kun en itse ole juhlaihminen eikä niitä ole tarjolla, niin onpahan mukava seurata hienoja linnanjuhlia sivusta.
Mummu 60v (5.12.2007 09:14)

Kyllä on, sanokoon kateelliset mitä tahansa, silmät ruvella kuitenkin tuijottavat. Laitan ykköset päälle, sytytän kynttilät, otan lasin viiniä ja avaan TV:n.
Juhlan aika (5.12.2007 09:11)

Istun ja katson kun väki tulee tervehtiin presidenttiä, ne liukuu niin jännästi lattialta pois, sitten kalliit asut, on sitä silmänruokaa hetkeksi ja arvostelua
Immeri (5.12.2007 09:04)

Ainoa tositeevee ohjelma jota viitsii katsoa.
Eetu (5.12.2007 08:56)

Tiedä siitä parhaimmuudesta mutta ohjelma on väkivallaton, kauniita, tuttuja ihmisiä, tuttu juoni, hyvä musiikki, harmitonta huvia siis. Miksi sitä kieltämään.
Aina Ilona (5.12.2007 08:49)

Perinteitä noudattaen katson Linnanjuhlat ja Tuntemattoman sekä kynttilöitä polttaen kunnioitan ja kiitän Itsenäisestä kotimaastani.
Jykä (5.12.2007 08:28)

Ilman muuta parhaimpia ohjelmia missä saa yhdellä istunnolla arvostella koko suomalaisen kerman! Mikäs sen makoisampaa.
Ani (5.12.2007 08:21)

On mukavaa liimautua sohvalle ja arvostella pukuja, ihmisiä ym. Vuoden paras show.
Ihanaa (5.12.2007 07:59)

pakko nähdä mimmottis koltuis kuki ittes mokaa
Sepelipsu (5.12.2007 07:36)

Kyllä sitä tulee katsottua jokavuosi. Vaimo arvostelee puvut ja minä kellä on komein akka. Minä tosin en ääneen sano.
Laurukainen Valkeapä (5.12.2007 06:48)

nykyään linnanjuhlat eivät kiinnosta, koska suomalaiset eivät osaa ostaa glamorous pukuja. kaikki puvut näyttävät todella halvoilta.
Wap-käyttäjä (7.12.2007 02:25)

Hyvinvointivaltioko... heh, heh ... . se on vain niillä joita juotetaan ja syötetään Linnassa!
Sipe (7.12.2007 01:17)

Rahaa kyllä valtiolla riittää turhuuksiin muttei todella tärkeisiin asioihin joissa ihmishenki kyseessä!
Ransu (7.12.2007 01:15)

Juhlat vois järjestää vaikkapa vain joka toinen vuosi, siinä jos missä säästyis valtiolta rahaa, ... . . turhat juhlat!!
Pipsa (7.12.2007 01:08)

No ei tosiaan, ihmettelin ettei joukossa oikein ollut montaa uutta kasvoa tai yllättävää kutsuttua. Pukukuvia ei näkynyt kunnolla ja tylsiä asuja muutenkin!
Spurgu (6.12.2007 23:50)

Tasapaksut ja todella tylsät olivat! Muutama tyylikäs puku, samaa massaa muut!
Haukotus (6.12.2007 23:47)

jos sinne sais mennä joku 5 lapsen yksinhuoltaja äiti tai joku ikänsä siivoojana ollut joka on todella sellaiset pidot ansainnut niin olisi se kiinostavaa
Tanttulainen (6.12.2007 23:42)

En ole katsonut juhlia enää vuosiin, koska ne ovat vain julkkisten esittelyjä, joita muutenkin on näkyvillä lähes viikoittain. En katso tulevaisuudessakaan!
KaKe (6.12.2007 23:39)

ei vois vähempää kiinnostaa kun eliitti juhlii verorahoilla
Wap-käyttäjä (6.12.2007 23:32)

puolustusvoimien paraati oli paljon kiinnostavampi.
Wap-käyttäjä (6.12.2007 23:09)

Linnan juhlat ovat Suomen Itsenäisyyspäivän parasta viihdettä. Kuuluvat asiaan, mutten objektiivisessa vertailussa pidä niitä maailman parhaana viihdeohjelmana.
Bg (6.12.2007 22:45)

isänmaallisuus on pikkusen muutakin kuin että kellä on kaunein puku. entäs ne muut periaatteet?
Wap-käyttäjä (6.12.2007 22:41)

sinne menee valtion rahaa mitkä vois käyttää ihmisiin ja ihmisten auttamiseen eikä jumalattomia palkkoja vetävien ihmsten ruokkimiseen ja juottamiseen
Henry (6.12.2007 22:26)

En ole ikinä katsonut. Kaikesta muusta säästetään, mutta antaas olla kun rikkaat tarvitsevat huvia. .
Joanna (6.12.2007 22:10)

Se on parasta viihdettä kun painat omaishoitajana niska limassa yötä päivää joka ikinen päivä ilman palkkaa!
Ei ole! (6.12.2007 22:09)

En nähnyt pukuja, ihmeellinen ohjaaja, näytti naamoja... ???
Teeveeluvallinen (6.12.2007 21:09)

Ja pskt. Täysin turhat juhlat. Suomalaisen elämän todelliset sankarit viettävät menetetyn itsenäisyyden juhlat jossakin muualla.
Reppumies (6.12.2007 21:05)

No ei kun ei ole TV:tä muuten ehkä olisi.
Margit (6.12.2007 20:57)

Minkä itsenäisyyden ?
EU-Diregtiivi (6.12.2007 20:49)

82 prosenttia vastustaa, joten "karjanäyttelyn" televisiointi voidaan lopettaa.
Lauri (6.12.2007 20:48)

Ei voisi vähempää kiinnosta
Peegee (6.12.2007 20:38)

Missä olivat pukukuvat!!?? Kuvakulmat järkyttävän huonot! Kommentaattorit/juontajat puhuivat toistensa päälle kokoajan ja sekosivat henkilöissä. Ihan kamalaa!
Pettynyt (6.12.2007 20:31)

Turhanpäiväinen ohjelma muiden joukossa. TV lupa irti ja sillä siisti. Rahat vanhusten hoitoon!! Mieluimin katson vaikka Rölli peikon uusintoja.
Töpinä (6.12.2007 20:15)

Ehdottomasti lisää kauniita ja rohkeita Suomen veropakolaisia on kutsuttava juhliin ja kestittävä, että ei tarvitse nälkää nähdä.
Lisää, lisää!!!! (6.12.2007 20:08)

Mielummin katson jonkun muun linnan meininkiä.
Voitto Kirjavainen (6.12.2007 20:08)

No huhhuh... Verorahoista noi juhlat järjestetään. Aina samat naamat... Jännä, että kaikki sitä silti katsoo...
Zande (6.12.2007 20:03)

En tajua, miksi linnan juhlat pakko näyttää tv:ssä. Eiköhän se olisi juorulehtien asia kertoa uteliaille.
Jallu (6.12.2007 18:52)

ennemminkin komediaa, kun pöhöttynyt (parempi kansa) vaappuu nakinkuoripuvuissaan
Hytine (6.12.2007 18:28)

ei vähempää vois kiinnostaa ihmisten asut
V (6.12.2007 18:25)

Jos Halonen kutsuisi joskus tavallisia ihmisiä juhliin ikuisten julkimoitten sijaan, niin sitten olisi aivan eri juttu, mutta aina samoja! Mauttomia pukujakin!
Pitäköön bileensä (6.12.2007 17:59)

Siellä se "Suomen kerma" taas juhlii ja kansa maksaa. Kyllä sappi kiehhataa, kun sitä mässäämistä näytetään. Ja punapäämummo hymyilee leveästi.
*Sisar* (6.12.2007 17:55)

Miksi itsenäisyyttä juhlitaan kun EU päättää kaikista Suomen asioista?
Steffy (6.12.2007 17:50)

Naisten juttu, heitä kiinnostavat julkkikset ja iltapuvut. Kättelyseremonia on tylsä. Mikä tahansa urheilu olisi paljon parempaa viihdettä.
Arnold (6.12.2007 17:47)

Ei. Miten ihmiset jonossa voivat olla parasta viihdettä? Vieläpä vuoden parasta?
Laahuksen päällä (6.12.2007 17:40)

Ei ole vaikka katson sitä joka vuosi. Televisiosta tulee paljon muitakin hyviä ohjelmia. .
Girl (6.12.2007 17:37)

en tod. aio katsoa. Älytöntä kyttäillä miten kukin pukeutuu!
Minä (6.12.2007 17:36)

Taivaan turhaa, narsistien juhlat. Yhteiskunta maksaa maksoi mitä tahansa. Samat naamat vuodesta toiseen. Katson mieluummin vaikka Bigbrotheria, yhtä typerää !!
Kurre (6.12.2007 17:34)

Rahan haaskausta: ruokitaan niitä joilla on jo ennestään yllin kyllin. Varat vanhusen hoitoon ja rikollisuuden kitkemiseen!
Vesku (6.12.2007 17:30)

Meidän ahne ja kelvoton eliitti siellä näyttää omahyväisyyttään...
Kauko (6.12.2007 17:26)

Vuoden turhin ohjelma. E. V. V. K.
Mi&Ju (6.12.2007 17:24)

kuuluisi nimeltään olla EU- juhlat.
Jane (6.12.2007 17:16)

Ei ehdi kun tulee tuo Elisan Digi-info uusintana. Se Tamperelainen näyttelijä on siina niin ihana.
Maksukanavalle vaan (6.12.2007 17:12)

Rikkaat juhlivat ja rahvas maksaa...
Ellu (6.12.2007 16:48)

Ei viihteestä tietookaan. Kateellisena saa kattoo, kun parempituuriset juhlii komiasti.
Hö (6.12.2007 16:42)

Ei kiinnosta yhtään vaan naiset pakottaa katsomaan seurakseen ja kommentoimaan !
Ukkeli 77 (6.12.2007 16:23)

Ei pitäisi näyttää telkussa ollenkaan.
Koukku (6.12.2007 16:10)

Köyhä kansa katsoo kun eliitti juhlii!!!
Jeppe (6.12.2007 16:04)

Linnan juhlat turhaa pröystäilyä. Tilalle yhteiskunnan hyvinvoitia edistäviä toimia, säästyvät juhlarahat hyötykäyttöön. Juhlijatko kansan asialla syövät, juovat
Ritva (6.12.2007 15:55)

puolue sisäpiiri suojeliat ja pari silmään pistävää kansan iloksi eiku juomaan syömään ja... veron maksajat tarjoaa mikä mukavenpaa kuin ilmanen.
Bebe (6.12.2007 15:55)

Kyllä Euroviisut on vielä parempi!
Viisufani (6.12.2007 15:54)

Kierojen herrojen ja rouviensa keikarointia, ei voisi vahempaa kiinnostaa!
PARASIITIT (6.12.2007 15:45)

Hyvin näyttää uppoavan mutta mitään viihdettä se ei mielestäni ole.
Jorppa (6.12.2007 15:39)

Typerää, kun yritetään olla niin fiiniä.
Katsoja2 (6.12.2007 15:21)

Perinteikästä, mutta hyvin, hyvin puuduttavaa katseltavaa.
SS -86 (6.12.2007 14:07)

Se titteli kuuluu Euroviisuille.
Hömhöm (6.12.2007 13:48)

Suomella näyttää olevan varaa laittaa rahaa eliitin mässäilyyn joka vuosi enemmän ja enemmän. Sama rahasumma jaettuna vähävaraisille olisi järkevämpi teko.
Rahan tuhlausta (6.12.2007 13:43)

Ei tuo nyt ohjelmana ole kummonen ja väen voisi rajoittaa 1000 nurkille. Riittäisi julkimoiden mässäilylle valtion varoilla ja mahtuisivat tanssimaan puvuissaan
Lupa nr 123456789 (6.12.2007 13:21)

Ei kiinnosta, rikkaat mässää, syövät ja juovat, sitä pitäisi vielä katella, kun itellä vara vain tuppi pottuihin ja voisoosiin. Köyhän väestön pilkkaa nämä juhlat.
Näin ajattelen (6.12.2007 13:07)

kiva juhlia ja juhlijoita on katsoa mutta en sanoisi parhaaksi tv-viihteeksi.
Minttumaaakuma (6.12.2007 12:45)

Liikaa maanomistajia ja muita raharikkaita paikalla. Miksi presidentin suosivat aina rikkaita viljelijöitä? Olen pettynyt.
Turha juhla (6.12.2007 12:41)

Aivan hävettää olla suomalainen, kun eduskunta kehtaa käyttää miljoonia linnan juhliin, samoihin aikoihin, kun omat kansalaiset kärsivät köyhyydestä!
Julmaa viihdettä! (6.12.2007 12:32)

Kansan rahoilla juhlitaan kuin viimeistä päivää. Irvokasta näytelmää "hyvinvointiSuomessa"
Terppa (6.12.2007 12:15)

Jos ja kun kansalla ei ole muuta arvailtavaa kuin, että tuleeko Tanja Saarela juhliin, lähetykset voitaisiin lopettaa.
Harri (6.12.2007 11:47)

Ei ole, suorat koko illan lähetykset pitäisi lopettaa. Televisiointi pilaa itsenäisyyspäivän tunnelman.
Anna (6.12.2007 11:43)

Pienen maan tyypillistä omissa liemissään kiehumista koko kekkerit.
Lauri,44-v. (6.12.2007 11:34)

Ne ovat eliitn irvokkaat itsenäisyysjulistuksen muistojuhlat
Touhu Jussi (6.12.2007 10:18)

Ärsyttää lähinnä televisiosta ei tule mitään muuta kuin noita linnanjuhla ohjelmia...
Jani (6.12.2007 10:18)

Sen verran korpikommunistia minussakin, kepulaisessa akateemisessa kotia, uskontoa ja isänmaata arvostavassa on, etten voi edes kuvitella kehnompaa ohjelmaa.
Korpikommunistiko? (6.12.2007 10:14)

Onko mitään järkeä katsoa rikkaitten mässäämistä ja arvostella kellä kaunein puku. Parempaakin vois katsoa.
Mimmi (6.12.2007 10:14)

Typerä pukuesittely jossa jää varjoon se ydinasia miksi itsenäisyyttä juhlitaan.
Mix (6.12.2007 10:11)

Niin typerää ohjelmaa ei viitsi katsoa. Sen voisi laittaa maksulliselle kanavalle.
Jape (6.12.2007 09:45)

Joka vuosi samat vanhat naamat siellä
Mä (6.12.2007 09:37)

Turhanpäiväistä keimistelyä. Sotiemme veteraanit olisivat kylläkin ansainneet itsenäisen Suomen juhlat . Veteraanit unohdettu täysin.
Turhaa (6.12.2007 09:35)

Ei tarvitse näyttää tv:ssä. Parempaakin tekemistä on, kuin katsoa linnan juhlintaa.
Eräs (6.12.2007 09:18)

Miten juhlijoiden terveys kestää pidemmän päälle , kun moni osallistuja menee juhlista toiseen. Kommentit samoin samat vuodesta toiseen.
Hirvenvasa (6.12.2007 09:06)

Linnan juhlien tv-kuvaamisestako me tv-luvat maksamme? Voi tätä turhuuden aikaa. Mitä hyötyä koko tapahtumasta?
Turhuuksien turhuus (6.12.2007 08:51)

Parempaa tulossa sitten kun Jyrki on pressana, niin minäkin pääsen linnan juhliin .
Ennustaja (6.12.2007 07:58)

Tosi tyhmää katsella turhien ihmisten turhaa jonotusta turhaan juhlaan. Ainoastaan tyhmempää on että yleisradio lähettää joka tuutista tätä niin sanottua juhlaa.
Joulupukki (6.12.2007 07:33)

ei köyhien veromarkkojen tuhlausta tarvi telvisioida.
Wap-käyttäjä (6.12.2007 07:33)

Mikseivät ensin kutsutut jääneet kotiin hoitamaan lapsiaan tai puolisoaan ja antaneet paikkansa tavallisille tallaajille. Näin olisi saatu uutta viihdettä
Linnatonkundi (6.12.2007 06:24)

Itsenäisyyttä arvostan korkealle. Linnan juhlien katsominen ei kiinnosta pätkääkään. Liikaa turhakkeita.
Efraim (6.12.2007 05:52)

isänmaan parturit ja uusaatellisto juhlii veronmaksajien kustannuksela.
Viiksi (6.12.2007 03:52)

Samat naamat pyörii siellä vuodesta toiseen, kun suomalaiset ei osaa vaihtaa näitä poliitikkoja. Onnex "tavallisessa kansassa"on jotain vaihtuvuutta. 10min katon
Silvis 67 (6.12.2007 03:07)

Kunnia niille, joille se kuuluu! Ei kiinnosta, koska juhlimaan täytyisi kutsua ainoastaan miehet, jotka ovat taistelleet vapautemme puolesta, SOTAVETERAANIT!
Weeruska (6.12.2007 01:09)

turhan päivästä verorahojen tuhlausta koko homma samaten ko ylen ylläpito!
Wap-käyttäjä (6.12.2007 00:25)

Valtion varoilla sama "kana -ja kukkoparvi" pitää vuodesta toiseen pukeutumisgaalaansa, sanon taas EVVK!
Kyllästynyt (5.12.2007 23:58)

Linnan juhlat kyllä kiinnostavat. Katson ne aina kun vain mahdollista mutta parasta viihdettä ne eivät ole.
Ansku (5.12.2007 23:50)

Kalliit, jokavuotiset, turhat kekkerit. Veroista ne kuitenkin maksetaan. Hinnat vain nousee jopa joka kuukausi ihan "perushutusta" EI KU köyhät kyykkyyn
Hintavahti (5.12.2007 23:46)

Aika vähän Linnan juhlissa tapahtuu. Tapahtuman juonikin on jotenkin ennalta arvattavissa. Suurin osa kutsutuista on ennen nähtyjä, joten uusintaa on tämäkin.
Tuskastunut (5.12.2007 23:29)

Ihan ok, mutta ei se nyt parasta ole.
Teme (5.12.2007 23:16)

Pas... a olen siivonnut, ihmisiä passannut, perhettä huoltanut. Onneksi en Hämeenlinnaan joutunut, vaan en myöskään "hesanlinnaan" !!!! Ei "kaimalta kuhtua tullut"
Ämmä 50+ (5.12.2007 22:52)

Hävetkää verorahoilla törsääjät!! Oisitte kunnioittanu sotaveteraaneita niilläkin rahoilla, niitä ei oo monta enää elossa. Ei vois vähempää kiinostaa!!!
Sotaveteraanin poika (5.12.2007 22:50)

Salkkareissa mennään edes hieman eteenpäin, mut "linnassa" meno on aina ihan sama, vaikka vuodet kiirii kovaa vauhtia. Kumpikohan loppuu aijemmin??
Salkkarit (5.12.2007 22:43)

kyllä olen katsonut parempaakin ohjelmaa mutta voi sitä vähän katsoa
Jiii (5.12.2007 22:42)

Koko Suomi nettoaisi, jos noi bileet jäisi väliin ITSENÄISYYS on ihan ok. Mutta nyt ne ovat vain "BILEET" joissa on vain... no?. . Ketkä? EI ainakaan sodan uhrit.
Köyhäkunta? (5.12.2007 22:39)

Ei nyt sentään.
Huvittunut (5.12.2007 22:36)

Monenkohan sadantuhannen vuoden edestä omaishoidontukea poltetaan muutamassa tunnissa? 230e käteen/kuukausi...
Omaishoitaja (5.12.2007 22:34)

Ei ne "Bileet" paljon työtöntä, sairasta, orpoa, yh-isää/äitiä, koditonta, yms. yhteiskunnankin hylkäämää auta (EU)vihoviimeinen "etu".. Hyvää Juhlaa Linnaan!
Mitä väliä? (5.12.2007 22:28)

Suomen "Kerma" Kokoontuu Pröystäilemään Veronmaksajien Kustannuksella. skumpan Tilalla Voisivat Juoda Vettä, Gourme Ruokien Tilalla Hernesoppaa Ja Kakkujen Yms Tilalla Näkkileipää.
SibetZi (5.12.2007 22:25)

Juhlapuheet seis. He ovat jo saaneet Jumalan Armon ja Rauhan, jotka luotsasivat meidät itsenäisyyteen.
Hirveää (5.12.2007 22:16)

Itsenäisyys OK! Linnan juhlat yhtä kuin paavin pallit ja nunnan ne. Höpötystä viikko kaupalla ja paljon turhanpäiväisiä ihmisiä!
Upi (5.12.2007 22:14)

mikä sellainen ohjelma on jossa selostaja ei tunne kuin oman pomonsa ja muutaman muun naaman. nykyisiltä toimittajilta puuttuu nk. yleissivistys.
Tekstiviesti (5.12.2007 22:12)

Samat ihmiset jotka valittavat edustajien palkoista ja kadehtivat paremmin asiansa hoitaneita kuolaavat ihastuneina tv-ruutujen ääressä. Uskomaton, kade, kansa.
Työläinen (5.12.2007 22:06)

Nuokin rahat voisi käyttää rikosten uhrien, yksinhuoltajien tai muihin vähäosaisiin. Yhteiskuntaa hyödyttävään tarpeeseen. Juhlat vain joka kymmenes vuosi?
Turhaa (5.12.2007 22:00)

Eipä ole, turhaa juhlia meidän verrahoillamme, nekin rahat olis tarpeempi köyhälle kansallemme.
EIPÄ (5.12.2007 21:50)

Eipä juuri kiinnosta, kun kerma taas juhlii köyhän kansan piikkiin. Silkkaa rahan tuhlausta!
Tero73 (5.12.2007 21:40)

linnan juhlat ovat pellegalleria. kutsutuista valtaosa on ns. hanhenmaksasossuja ja hyvä veli kaartia, pyrkyrikaartia.
Tekstiviesti (5.12.2007 21:20)

Ei todellakaan ole. En todellakaan meinaa tollasta roskaa katsoa. Huonompaa viihdettä kuin ostos-tv.
HellNo (5.12.2007 21:17)

verorahojen turhaa tuhlausta, hyvä esimerkki siitä kuinka suomessa on jakauduttu ryhmiin, köyhät ja rikkaat. mietin mitä syödään jouluna...
Piijju (5.12.2007 21:08)

Mannekiiniesitys, jonka jälkeen juopottelemaan.
Valeta (5.12.2007 21:06)

kätellään monta tuntia, ei mitään tv viihdettä alkuunkaan.
Tarja 44v. (5.12.2007 21:03)

En ole koskaan nähnyt mitä viihdettä linnanjuhlissa on. Katsotaan kun satakunta ihmistä jonottaa kättelemään pressaa, onpa kiinnostavaa...
Naali (5.12.2007 21:01)

Ei todellakan, minäkin kattoisin ihan mielelläni, jos tavallinen työläinen kerran kutsuttaisiin sinne, syömään ja ryyppäämään, mutta nälkäisiä ja köyhiä ei näy.
Työtön (5.12.2007 20:54)

Voihan vitsi, vai parasta? Siellä taas tärkeilevät kaiken maailman turhakkeet. Onhan kuitenkin mukava nähdä, millainen on Tarjan puku.
Sivullinen (5.12.2007 20:42)

Taas palaa rahaa turhuuteen, olisivat sijoittaneet nekin vaikka suomalaiseen työhön(osakkeisiin tai hyväntekeväisyyteen), niin eivät menisi harakoille.
Sakarias (5.12.2007 20:40)

Voisihan se olla kiinnostavaa, mutta minulla on omakin elämä, jota ei tarvitse moisella täyttää. Mieluummin olen vaimon kainalossa vällyjen alla.
AP (5.12.2007 20:33)

boooooooooooooooooooooriiiiiiiiiiiiing...
^^HunkTeen69^^ (5.12.2007 20:01)

Olin eilen illalla meidän kylän koulun Itsenäisyyspäivän juhlassa. Oppilaat esittivät 90 vuotiskavalkaadin upeasti ja antaumuksella. Harjoitus tekee mestarin.
Mikko (5.12.2007 19:53)

Ei parasta, mutta pakko aina katsoa. Viihdeosuus siinä on, kun saa arvostella pulskien tätien liian avoinaista pukeutumista!
Katti (5.12.2007 19:49)

vuodesta toiseen eliitti keekoilee ja ryyppää ja tyhmä kansa maksaa.
Tekstiviesti (5.12.2007 19:45)

viihdettä?? kärsimysnäytelmä keskellä pahinta kaamosta
Tekstiviesti (5.12.2007 19:40)

Tylsempää katsottavaa saa hakea.
Jorma (5.12.2007 19:20)

ei nyt sentään. itselläkin olisi oikeus saada kutsu, mutta sitä ei tänäkään vuonna tullut!
Tekstiviesti (5.12.2007 19:10)

Yläkoulun oppilaiden JUHLA koulussa oli TODELLA kaunis ja liikuttava Oppilaat esiintyivät hek. kunta kuunteli ja katseli SIISTIT vaatteet riitti Itellä työasu.
Koulusiivooja (5.12.2007 19:02)

tottahan ne ny paremman puutteessa ja uteliaisuudesta katsotaan, mut ei ne mitään hyvää viihdettä ole
Tarja (5.12.2007 18:49)

En ole kade, mutta "köyhät" maksaa nämäkin juhlat joka vuosi. Pomon joulukukkaraha 2e on jo liikaa, saati verot joilla "bileet" maksetaan Linnan juhlijoille :-C
EU=2e=6mk (5.12.2007 18:45)

Ei siellä työväestö ole esillä Verorahoilla nekin kinkerit vuosittain maksetaan Köyhien Joulu Tv:stä edes 5 min. on OIKEAA Itsenäisyyttä juhlivia IHMISIÄ..
TarVu (5.12.2007 18:35)

eipä pahemmin kiinnosta.. laittaisivat nekin rahat köyhille osapuolille!! parempaakin tekemistä kuin katsoa toisen kalliita pukuja
Lissu (5.12.2007 18:28)

sirkushuvia vain
Tekstiviesti (5.12.2007 18:27)

kuntien rakettirahat menivät joku vuosi tsunamiavustuksiin, joten linnajuhlat väliin ja säästyneet rahat köyhille.
Jeppe (5.12.2007 18:25)

jos juhliin osallistujat maksaisivat kunnon pääsymaksun, niin juhlia voi näyttää jollakin kanavalla mainosten kera
Juhlat (5.12.2007 18:10)

F1
Juke (5.12.2007 17:57)

Kaikkea muuta. LinnanJuhlien lähestystä ei tarvitsisi näyttää usealta kanavalta, yhden kanavan uhraus sille ohjelmalle riittää. Kerta näytös, ei uusintoja.
AnnBell (5.12.2007 17:43)

On väärin mällätä yhteiskunnan rahoja! Kaikilla ei ole rahaa edes kunnolla syödä.
Sydän paikallaan (5.12.2007 17:36)

Ei ole! Ne rahat vois käyttää suomen kansalaisten hyväksi, nyt ne menee herrojen juhlimiseen. Törkeetä!
Pirskales (5.12.2007 17:29)

Moiset ökybileet pois. Tarja avustamaan vähäosaisia niilläkin rahoilla. Samat naamat esiinmarssivat vuodesta toiseen. HÄVETKÄÄ EDES.
Evvk (5.12.2007 17:26)

Linnan juhlat pitäisi saada maksullisele tv kanaville kuten kaikki muutki kansaa "viihdyttävät" ohjelmat eli siis ken haluaa katsoa maksakoot siintä.
Tuntematon (5.12.2007 17:24)

itsenaisyys ei ole viihdetta!
Tekstiviesti (5.12.2007 17:22)

Ei todellakaan. Se on suurin mahdollinen nöyryytys ja kansalaisten halveksuntaa osoittava kekkeri. Samat rikkaat aina juhlii köyhien rahoilla. Lopettakaa vihdoin!
Lyyli von Lipponen (5.12.2007 17:20)

Kyllä me niitä seuraamme, ainakin sivusilmällä, mutta ei ne nyt sentään parasta ole! Enemmänkin katsoo perinteen vuoksi, ei mielenkiinnon.
Kati (5.12.2007 17:14)

Jos olisivatkin, kertoisi se enemmän TV-viihteen kuin bileiden tasosta.
Kimmo V (5.12.2007 17:04)

EI VOI MIKÄÄN NIIN VÄHEMPÄÄ KIINOSTAA KUN LINNANJUHLAT... .
Yliyökkö (5.12.2007 16:58)

Veronmaksajat maksavat juhlat ja joutuvat vielä maksamaan katsomisestakin! Ei mitään oikeudenmukaisuutta! Miksi sinne ei voisi olla maksullinen illalliskortti?
Kysyn vaan (5.12.2007 16:45)

Olen Mannen kanssa samaa mieltä. Irtisanon tv-luvan. koska tekstit pätkii pahasti.
Vaari (5.12.2007 16:42)

Digitalisoitumisen suurin hyöty: sama lähetys ei enää tule TV2:sta ruotsiksi selostettuna. Kaupalliset kanavatkin näyttävät onneksi jotain muuta.
Lupamaksaja (5.12.2007 16:40)

linnan juhlat eivät totisesti ole parasta tv-viihdettä
Liisa (5.12.2007 16:40)

Joutavanpäiväistä pukuesittelyä. Aika ajanut homman ohi. Milloin Suomi vapautuu juhlimaan itsenäisyyttä ilman tärkättyä jäykkyyttä ja vainajien palvontaa?
Supi Suomalainen (5.12.2007 16:28)

Ei kai parasta viihdettä, mutta katsotuimpia ohjelmia varmaan.
Pääsylippu bileisiin (5.12.2007 16:12)

Ei nyt sentään vuoden, mutta kyllähän linnan juhlat itsenäisyyspäivään kuuluu. Jos ei vietettäisi kitistäisiin vuorostaan suomalaisten värittömyydestä.
Aina joku valittaa (5.12.2007 16:12)

Eipä sitä kannata katsoa, kun samat rikkaat naamat juhlivat köyhien verorahoilla ja näyttävät vaatteitaan. Pitäisi joskus kutsua tavalliset ihmiset juhlimaan.
Maire (5.12.2007 16:02)

Itsenäisyyttä voi juhlia muuallakin, arvokas asia. Linnan juhlat pilattu turhilla julkkiksilla ja poliitikoilla, itsenäisyyden Suomelle taistelleita ei juhlimassa
Isänmaallinen (5.12.2007 15:44)

Linnan juhlat voitaisiin kattaa lipputuloilla 1000 euroa/lippu, silloin ei juhlittaisi verovaroilla. Jos sotaveteraaneja kutsuttaisiin, heille olisi ilmaista.
Tuntematon sotilas (5.12.2007 15:40)

On eri asia, katsooko ohjelman ja se, pitääkö kyseistä ohjelmaa vuoden parhaimpana. En usko että tuo on kenenkään lempparilähetys.
Huhupuhe (5.12.2007 15:38)

Puisevaa ja hikistä meininkiä. Jos kättelyä ja toisten törsäämistä pitää viihteenä, niin mikäs siinä.
Rexa (5.12.2007 15:36)

Julkkikset ja poliitikot juhlivat kansan laskuun vaikka sotaveteraanien juhla olisi. Vaaransivat urheina nuorina henkensä Suomen itsenäisyyden puolesta
Juhlat maksullisiksi (5.12.2007 15:34)

Nyt jos koskaan, olisi syytä kutsua viimeiset jäljellä olevat sotaveteraanit Linnan juhliin. He taistelivat Suomelle itsenäisyyden vaarantaen henkensä.
Arva ansaitseville (5.12.2007 15:30)

siella eivat ole todelliset isanmaan sankarit!
Tekstiviesti (5.12.2007 15:24)

ei se mitään viihdettä ole on vain pelkkää roskaa. .
Joku (5.12.2007 15:23)

ei ole. on parempaakin tekemistä kuin töllätä typeriä linnan juhlia töllöttimestä.
Tarja 44v. (5.12.2007 15:13)

Ei ole hienoa katsoa, kun rikkaat ja varakkaat törsäävät rahaa pukuihin, joita käytetään kerran. Tavalliselle ihmiselle sillä rahalla saisi monta vaatekertaa...
RealistiSeppo (5.12.2007 14:50)

Maalin kuivumistakin jännittävämpi seurata.
Pörje (5.12.2007 14:35)

Kyllä tuota joskus voisi katsoa jos sinne kerrankin olisi kutsuttu esim. Tali-Ihantala taistelussa olleita tavallisia varusmiehiä, vaan eipä ole kutsua kuulunut.
S.1921 (5.12.2007 14:18)

Jossain maakunnassa oli vanha sanonta, että "rumat ne räteillä komeilee" tai jotain sinnepäin. Linnan itsenäisyyspippalot EU:ssa on mielestäni elvistelyä.
Heh,heh. (5.12.2007 14:07)

KUKA MAKSAAPI TÖRSÄYKSEN MIE EN AINAKKAAN ALA MAKSAAN
Manne (5.12.2007 13:44)

verorahojen väärin käyttöä että muutamat sadat saavat juhlia ilmaista ruokaa juomista, glamouria, no mää vedän koti kalsarit siin linnan juhlat minulla!
Joppari (5.12.2007 13:42)

Ei niitä tarvitse vartavasten seurata. Sitä samaa jonnin joutavaa bilettämistä tulee tiedoitusvälineistä suraavat kaksi viikkoa. Mitähän se on 10 vuoden päästä.
Primus (5.12.2007 13:33)

Onhan siinä naisilla mahdollisuus esitellä uutta juhla-asua ja "statustaan". Hyötyväthän siitä myös vaatesuunnittelijat, taksikuskit, kapakat ja naistenlehdet!
Glamouria! (5.12.2007 13:25)

Yhtä mielikuvitukseton kyyläysohjelma kuin bigbrotherit ja valvontakameroiden kuvat. Mieluummin tuijottelen livekuvaa kävelyllä.
Tylsää (5.12.2007 13:23)

Katsosin jos olisi enemmän Sotaveteraaneja ja tavallisia kansalaisia, eikä aina noita kestojulkkiksia. Juhlat heille jotka ovat sen aikaansaaneet.
Hese51 (5.12.2007 13:21)

Mukavaahan niitä värikkäitä pukuja on katsella. Ihmiset niiden sisällä eivät ole niin kiintoisia ja haastattelut voisi lähettää vain arvokasohjelma kanavalla.
Vanhamekko (5.12.2007 13:06)

Jos on, niin heikostipa on ohjelmien laita.
Doctor of botany (5.12.2007 13:03)

Ei todellakaan, mutta mieluimmin katson kuin jotain maajusille morsian, salatut elämät, sinkkuäidille sulho, kauniit ja rohkeat, bb. Juhlaan enempi kiertoa.
Aki (5.12.2007 12:53)

Ei ne parasta ole. Mitäs parasta niissä on? Kyllähän niitä tulee katsottua kun niitä joka tuutista työnnetään. Jos tänä vuonna kuulisi mitä Tarja kysyy Kimiltä?
Tuulikello 67 (5.12.2007 12:49)

Ei seurata, televisio kohta joutaa roskaläjään kunnes kaapeli lopettaa nämä analogiset lähetykset. Ohjelma vuodesta toiseen mennyt aivan huonoksi.
Tieto (5.12.2007 12:48)

Kun menen päivällä metsätöihin, en tarvitse illalla television "nukutuslääkettä". Sitäpaitsi itsenäisyys menetettiin 1. 1. 1995.
Ei juhlita (5.12.2007 12:34)

Missään muussa maassa ei taideta näyttää muutamaa tuntia suoraa lähetystä siitä, kun ihmiset kättelevät toisiaan. Mitä ihmeen viihdettä se muka on???
Vai viihdettä? (5.12.2007 12:33)

Ei , se Tarja vieläkään minulle lähettänyt kutsukorttia .
Tavallinen taitelija (5.12.2007 12:33)

Mutta niin perinteistä katsottavaa. .
Marianna (5.12.2007 12:29)

Kyllä oma elämä on tyhjää jos sellaisiakin pitää tuijottaa kotona.
AP (5.12.2007 12:23)

TV- ei kannata avata pressan linnan pippaloiden takia ollenkaa. Toivottavasti Suomen eliitin pippalot lopetaan kokonaa. He ovat itsenäisyyden kaupanneet EU:lle
Kaaleppi (5.12.2007 12:23)

Voihan sitä tehdä jotain järkevääkin. Käyn myös sankarihaudoilla mieltä kirkastamassa. Työtä isänmaa kaipaa eikä mitään turhuuksia.
Mikko (5.12.2007 12:17)

Karmeata roskaa, jota prinsessafantasioista kärsivä perheenjäsen välttämättä haluaa katsoa, pakottaen muutkin osallistumaan, vääristäen katsojalukuja.
A-Rasi (5.12.2007 12:14)

Pikemminkin vuoden tylsin ohjelma.
Höh (5.12.2007 12:04)

Tayttä roskaa ja ottaa päähän kun rikkaat näyttää miten rahaa laitetaan ihan turhuuteen ja nekin rahat voitisiin käyttää vähäosaisten hyväksi, joten hävetkää... .
Hävettää (5.12.2007 12:00)

Linnan juhlien katsominen kertoo kansasta, jonka äly on korvattu kateudella.
Olly (5.12.2007 11:57)

Tälläisesta ohjelmasta pitää vielä maksaa. Eipä voi olla pitkästyttävämpää ohjelmaa.
Nukkumatti (5.12.2007 11:49)

Minulle on muodostunut traditioksi katsoa Tuntematon sotilas joka itsenäisyyspäivänä. Linnan juhlat toisella sijalla, jos katson ollenkaan.
Eija (5.12.2007 11:48)

Ei parasta viihdettä, mutta ehdottomasti kuuluu jokavuotiseen itsenäisyyspäivän traditioon. Onneksi olkoon 90-vuotias Suomi! :)
Siniristilippu (5.12.2007 11:44)

En jaksaisi katsoa vaikka palkka maksettaisiin. Viihdehän tästä on kaukana. Ehkä sellaista tyttöjen prinsessaviihdettä. Jos jollekin iloa niin sallittakoon.
Arska (5.12.2007 11:39)

ennen se tuli joka kanavalta, oli "pakko" katsoa, nyt kaupalliset kanavat ajavat tav. ohjelmaa ja TV2 myös (kiitos FST:n). Eli löytyy vaihtoehtoja.
Keke (5.12.2007 11:34)

Eihän ne ole, mitä nyt lauma turhia/turhantärkeitä tyyppejä kättelee presidenttiparia, mutta jostain syystä niitä tulee kuitenki katottua...
Alanya (5.12.2007 11:33)

Mutta on siellä surkeampaakin ohjelmaa.
Mami (5.12.2007 11:32)

Ovatkohan viihdettä ylipäätään?
S (5.12.2007 11:30)

Karmeeta, ja lehdet mukana repimässä "kuka kaunein" jne. Tyhmille tyhmiä juttuja.
Rose (5.12.2007 11:30)

Tuskin mitään viihdettä, mutta tunnustan katsovani jonkin verran. Miksi, en tiedä?
Ukko (5.12.2007 11:29)

Urheilutapahtumat sekä hyvät leffat ovat paljon viihdyttävämpiä kuin kaavamaiset kättelyt ja muu juhlahumun kuvaaminen; puvut ovat mitä ovat tänäkin vuonna.
Marska (5.12.2007 11:18)

On lukuisa määrä eri kanavia jos ei kiinnosta, katsoo kuka tykkää.
Quu (5.12.2007 11:17)

Kuka viitsii katsella vuodesta toiseen Halosen vieraita?! Aina samat naamat! Kilpailu kenellä kallein puku, ei niinkään kenellä tyylikkäin. Kamalia enimmäkseen!
Eipä todellakaan (5.12.2007 11:11)

Kättelyä, kättelyä, kuka jaksaa toljottaa. Juhlia selostetaan matalalla äänellä, en jaksa katsoa enkä kuunnella.
Sinivuokko (5.12.2007 11:08)

Eihän muotinäytös voi olla parasta tv-viihdettä. Eikös siellä pitäisi juhlia itsenäisyyttä.
Tj (5.12.2007 11:06)

tuntuu hieman eliitin juhlinnalta. miksei välillä näytettäisi myös vähäosaisille järjestettyjä juhlia?
Tekstiviesti (5.12.2007 11:04)

Se on aikuisten satu tai unelma olla mukana, niitähän pitää olla. Herra ei ole kieltänyt suuria haaveilemasta. Työllistävä vaikutus, kampaamot. ompelimot... .
Sini54 (5.12.2007 11:02)

En ole yleensä katsonut muitakaan uusintoja. Uutisissa ja lehdissä niitä-näitä juttuja joutuu tarpeeksi näkee. Linnassa herrojen tanssi jo käy, ei rahvasta näy.
M0r0-vAAri. (5.12.2007 10:54)

Hirveä muinaisjäänne, joka joutaisi lakkauttaa.
Hahaha (5.12.2007 10:52)

Normaali ohjelmaa... . uusinta edelliseltä vuodelta!
Möllykkä (5.12.2007 10:47)

Ei kiinnosta, voisi ne rahat hyödyllisemminkin käyttää.
Mummeli (5.12.2007 10:46)

ei todellakaan maksamisen arvoista viihdettä Vero eurojen hukkaan heittämistä
Tapsa (5.12.2007 10:46)

Ei, mutta siinä mielessä kyllä, kun tv-uutiset alkaa olla parasta ohjelmaa mitä tuutista tulee. Muuten ei!
Hemmo (5.12.2007 10:44)

Pitkäveteistä ja tylsää. Suurin osa tykkää, joten antaa tulla ja uusintana kolme kertaa. Halvat tuotantokustannukset ja kansa on onnesta mykkänä yhden vuoden.
Eki (5.12.2007 10:36)

Kansallispäivä pitäisi siirtää loppukevääseen tai kesään, niin että ihmiset saatasisiin ulos kaduile juhlimaan kuten Ranskassa, USA:ssa tai Norjassa.
Gubbe (5.12.2007 10:28)

Viihde saa ihmiset hyvälle tuulelle ja nauramaan. Linnanjuhlat ei ole sitä.
Prempaakin on (5.12.2007 10:22)

on sitä kaikenlaista huvija . eikö noitakin varoja mitä menee noihin juhliin vois laitta semmosille joka sitä tarvii pois koko juhlat ei järkee
Seuraja (5.12.2007 10:18)

En laske noita juhlia viihteeksi vaan mainokseksi.
Jobs (5.12.2007 10:08)

Linnan juhlat kuuluvat asiaan itsenäisyyspäivänä, mutta ei niitä ole tarkoitettukaan tv-viihteeksi.
Mikael (5.12.2007 09:57)

En oiokein ymmärrä television tuottamaa viihdettä. Ei kiinnosta myöskään linnan juhlat.
Ei kiinnosta (5.12.2007 09:44)

Linnanjuhlat ovat jatkuvasti samaa viihdettä joka vuosi joten aina samanlaista. Ei ihmeellistä katsottavaa joten en viitsi katsoa sitäkään.
Terean (5.12.2007 09:43)

Parasta tv-viihdettä?? Siis kenelle?? En todellakaan osaa edes kuvitella ketään jonka mielestä moinen olisi minkäänasteista viihdettä.
KR (5.12.2007 09:38)

Parasta????!!!! Hyvä vitsi. Olin siellä kun Kekkonen oli viimeistä kertaa isäntänä. Kivaa oli kun kadetit tanssittivat kilpaa. Oli siellä hyvät tarjoomukset.
Mamma (5.12.2007 09:36)

Linnan juhlat on idioottimaista rahan tuhlausta! Juhlat pitäisi kokonaan lopettaa ja budjetoida sekin raha johonkin järkevään!! Musiikkitalolle lisärahoitusta!!
Jud@s (5.12.2007 09:34)

Tylsyyden huippu.
Seilor (5.12.2007 09:33)

Ei noi juhlat ole meille tavallisille. Me saadaan ainoastaan maksaa vieulut, mutta ei tipu edes pullanpalaa eikä muutakaan. Vierasta touhua ei kiinnosta.
Työtön (5.12.2007 09:31)

En ole katsonut vuosikausiin, eikä myöskään kiinnosta ketä siellä pyörii.
Arto (5.12.2007 09:23)

Erityisen tylsä. Vain yksi kanava Linnan juhlille, muilla kanavilla panostusta vaihtelevaan tarjontaan. Maksammehan n. 60 centtiä/pvä katselusta.
Ei viihdytä (5.12.2007 09:19)

Ei minusta ole ketään kiinnostavaa henkilöä siellä, jonka haluaisn välttämättä nähdä telkussa, en katso.
Räpätäti (5.12.2007 09:14)

Ei ole telkkua enää, enkä hanki liion. Vieras se on Linnan-juhla maailma, juhlikoot omalla tavallaan, ei kiinnosta.
Mummu (5.12.2007 09:13)

Ei kiinnosta koko linnan kemut. Meen Hakiksen torille viettään Itsenäisen Suomen 90-vuotis juhlaa, on tunnelma, vaikka Suomi äiti onkin kohdellut kaltoin meitä
Ent sosiaalitapaus (5.12.2007 09:09)

Juhlien televisiointi voitaisiin hyvin lopettaa. Aikansa elänyt pelleily.
Piiri pieni pyörii (5.12.2007 09:09)

Ajatuskin on naurettava.
Harppa (5.12.2007 09:07)

eipä tuu nauhotettua ja kateltua hidastuksena uudestaan.
Wap-käyttäjä (5.12.2007 09:07)

itsenäisyysjuhlat pitää olla koko kansan juhlat, ei yläluokan, televisiointi pois ja juhlat kaduille, juhlasaleihin ja kahviloihin ja iloista ohjelmaa
Vemamo (5.12.2007 09:04)

Kuuluu samaan turhien televisio-ohjelmien sarjaan kuin eduskunnan istuntojen televisiointi, Itsevaltiaat-ohjelma ja BB.
Maire (5.12.2007 09:04)

Kaukana vuoden parhaasta tv-viihteestä ja silti niitä vain tulee seurattua. Pukuja on kiva arvostella yhdessä jonkun samanhenkisen kanssa!
Sirri (5.12.2007 08:45)

Sanooko joku sitä viihteeksi? Minun telkkarissa on onneksi off-nappi.
TeeKoo (5.12.2007 08:39)

Kyllä eduskunnan kyselytunnit on aivan yliveto...
Heikki K. (5.12.2007 08:37)

En voi katsella, kun olen kateellinen, kun en ole rikas, kaunis ja kuuluisa. Juon pussikaljaa ja haukun juhlissa olevat, vaikken näkisi niistä vilaustakaan. KIVAA!
Susa (5.12.2007 08:33)

Ei todellakaan! Mikä tahansa hyvä matsi tai elokuva voittaa sen patsastelun.
Jarmo Taru (5.12.2007 08:32)

Kannan telkkarin kellariin tänään ja haen viiko päästa takaisin, ettei vaan vahingossa tule nähdyksi turhaa rahan tuhlausta.
Petrooni (5.12.2007 08:30)

Kansa juhlii edustajiensa välityksellä ja juhlitaan tietty kansan kustannuksellakin, lähetyskin kustannetaan lupamaksuvaroin. Tosi-teeveetä pahimmasta päästä!
Viihteen määritelmä? (5.12.2007 08:22)

Linnan juhlien tv-ohjelma on oikein hyvä unilääke. Usean vuoden kokemuksella!
Nipsu (5.12.2007 08:19)

Samaa "uusintaa" kuin kaikki telkkariohjelmat. Todelliset sankarit puuttuu. Mitä tekemistä tällä eliitillä on itsenäisyyden kanssa? Sinne menee taas verorahat.
Ronja (5.12.2007 08:19)

Ei vois vähempää enää kiinnostaa eliitin iltapuvut.
Naama:) (5.12.2007 08:10)

Hoh, hojaa ja haukotus päälle.
Henkka (5.12.2007 08:06)

Linnan show kiinnosti teini-iässä, ei enää.
Kypsynyt (5.12.2007 07:58)

Juhlat ovat suurinta verorahojen tuhlausta! Kunpa juhlaväki edes pukeutuisi suomalaiseen asuun.
Köyhät kyykkyyn! (5.12.2007 07:56)

Todella tylsää! Nykymenolla tosin voi olla parasta, jos muuhun ohjelmatarjontaan vertaa.
Jake (5.12.2007 07:51)

Lähinnä välttämätön paha, jota seuraa hiukan kateellisena, koska sitä kutsua ei vaan näy tulevan, mutta toisaalta helpottuneena, ettei tarvitse pitseihin tälläytyä.
"itsepäinen" (5.12.2007 07:48)

Kaukana parhaasta viihteestä, ällöä touhua, olkoonkin Pressan omat bileet. Se on siinä ajaa iloisesti ohi.
JEHU1234 (5.12.2007 07:46)

Tuntematon Sotilas on pakko katsoa. Linnan juhlat ... ... voisko vähempää kiinostaa
Mie (5.12.2007 07:43)

Maksaa liikaa meille kansalle ja mitä me saadaan, typerä näytelmä, pitkäveteinen ja tylsä.
Kittiä kanssa (5.12.2007 07:37)

Kyllä se on kuolettavan tylsä tapahtuma.
Miehenpuoli (5.12.2007 07:30)

Turhaa rahan haaskausta. Itsenäisyyden todelliset sankarit riutuvat hiljaa pois ja heitä ei muista kukaan. Se on häpeä!
Nainen (5.12.2007 07:23)

Tympeä juhla. En ole seurannut tv-stä vuoden 1966 jälkeen. Turhaa kansan varojen tuhlausta. Nekin rahat veteraaneille.
Vaaliukko (5.12.2007 07:15)

Ei suinkaan, vilkasen muodon vuoksi, kuka tulee kenen kanssa, kuinka naamat meikit ovat onnistuneet tänä vuonna.
En saanut kutsua (5.12.2007 07:07)

Oon senverran kiinnostunut, että katon kun ihmiset menee morjestaan pressaparia, mutt en mä viitsi kauan katsella, on se niin pitkäveteistä hommaa koko touhu.
Huononäköinen (5.12.2007 07:00)

Eikö voisi jo uusia juhlaa. Kuoret ei kiinnosta ja sisältö puuttuu tyystin. Pitäisi olla hiukan tyyliä.
Lonkkavikainen (5.12.2007 06:57)

Muinoin lapsena niitä katsoin kun muutakaan töllöstä ei tullut. Nyt ei kiinnosta tippaakaan moinen turhuus.
Pong (5.12.2007 06:46)

Jonossa vakavin ilmein kävelyä on vaikea pitää hyvänä viihteenä.
Mike (5.12.2007 06:38)

Turhat juhlat eliitille ja diplomaateille. Kansalla ei ole enää mitään jakoa Itsenäisyyspäivän juhlaan presidentin linnassa.
Matti (5.12.2007 06:36)