Grey Pro tuotteisti pk-mainontaa

AS-Grey-ryhmään kuuluva mainostoimisto Grey Pro uskoo löytävänsä kasvua pk-yrityksistä. Grey-ryhmään kuuluva toimisto kehitti viime keväänä pk-yrityksiä varten Menekki-tuotteen, jonka saama palaute on toimitusjohtaja Olli Kivelän mukaan erittäin positiivista.

– Lähestyimme keväällä 500–600:a uusmaalaista keskisuurta yritystä, ja pääsimme puheisiin ilahduttavan usean kanssa. Monta projektia on jo aloitettu, ja kolme kertaa suurempi määrä yrityksiä aikoo tehdä jotain puolen vuoden sisällä.

Menekki on Grey Pron vastaus esimerkiksi Suomen Yrittäjien tämänkeväisen pk-yritysbarometrin kertomaan: yrittäjien mielestä eniten kehittämistä olisi markkinoinnissa ja myynnissä.

– Tarkoitus on auttaa pk-yrityksiä ymmärtämään, mistä markkinointiviestinnässä on kyse. Lähetämme yrityksiin briiffilomakkeen, jonka avulla voi kartoittaa omia markkinointitarpeita, ja tarvittaessa voimme käydä asiat läpi myös yrityksen edustajien kanssa.

– Aika moni mainostoimisto pitää briiffilomakkeen sisäisenä materiaalinaan, sanoo projektijohtaja Antti Matilainen.

Kommentit

    Näytä lisää

    Näitä luetaan!

    1. 1

      Tärkeän lääkkeen hinta 23-kertaistui – yhtiölle sakot nimikikkailusta

    2. 2

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    3. 3

      Postiväki pelkää: Jopa tuhansia työpaikkoja häviää

    4. 4

      Jättikauppa: Konecranes myy nosturiyhtiön

    5. 5

      Tuloerojen kuilu: Rikkaimmat +70 % – köyhimmät +30 %

    6. 6

      Varo perintöloukkua – ”Voi olla järkevää jopa kieltäytyä perinnöstä”

    7. 7

      Posti lakiuudistuksesta: Asiakkaiden kulut kasvavat, irtisanomisia voi olla luvassa

    8. 8

      Kuluttaja: Lastentarvikkeissa sama hinta joka kaupassa – missä kilpailu?

    9. 9

      Arveluttavatko lääkärien lääkeyhtiöiltä saamat rahat? – Nyt ne ovat julkisia

    10. 10

      Lemminkäinen sopinut 10 kunnan kanssa asfalttikartelliasiassa

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    2. 2

      Varo perintöloukkua – ”Voi olla järkevää jopa kieltäytyä perinnöstä”

    3. 3

      ”Vei mahdollisuuden huippu-uraan” – entinen opiskelija vaatii Oxfordin yliopistolta miljoonakorvauksia

    4. 4

      Saadaanko Teslan jättitehdas Vaasaan? ”Puhumme tuhansista työpaikoista”

    5. 5

      Kaksi yllättäjää – mitä tapahtui kananmunille ja jauhelihalle?

    6. 6

      Jättikauppa: Konecranes myy nosturiyhtiön

    7. 7

      Yhä useampi on tänään töissä ”Linnan juhlien alkaessa kauppa saattaa hiljetä”

    8. 8

      Tuloerojen kuilu: Rikkaimmat +70 % – köyhimmät +30 %

    9. 9

      Kuluttaja: Lastentarvikkeissa sama hinta joka kaupassa – missä kilpailu?

    10. 10

      EU-komissio: Facebook, Twitter ja Google karsivat vihapuhetta liian hitaasti

    11. Näytä lisää
    1. 1

      WhatsApp katoaa miljoonista puhelimista – katso, onko omasi listalla

    2. 2

      Varo perintöloukkua – ”Voi olla järkevää jopa kieltäytyä perinnöstä”

    3. 3

      Nyt se on lopullista: koeaika menee uusiksi

    4. 4

      Keskiansio 160 000 euroa vuodessa – tämä ammattiryhmä vaatii lakoilla lisää

    5. 5

      Alkon kilpailutus hämmentää: 100-vuotiaan Suomen juhlalikööriksi virolainen Vana Tallinn

    6. 6

      Suomalaiset saavat liikaa palkkaa? ”Perheen elo muuttuu selviytymistaisteluksi”

    7. 7

      Kevytmaito, kahvi, meetwursti, konetiskiaine... Näin paljon arkisten tuotteiden hinnat nousivat 10 vuodessa

    8. 8

      Nobel-voittaja Bengt Holmström: Suomalaiset saavat liikaa palkkaa

    9. 9

      20-vuotiaita autoja huristelee Suomen teillä paljon – tiedätkö, onko yleisin malli Golf, Astra vai Corolla?

    10. 10

      Suomen ilmasto on myrkkyä autoille – arvaatko, mikä lämpötila on pahin?

    11. Näytä lisää