Valikko

Bränditaloista sanottua

Amer: Pieni suomalainen, mutta maailmalla huippumerkkejä. Atria: Laaja tuotevalikoima. Suomalaisuus. Audi: Tehnyt itsestään nuorekkaan ja halutun. Cloetta Fazer: Vankka kokonaiskonsepti. Tavoittaa kaikki ikäryhmät. Pystynyt mukautumaan uuteen tilanteeseen. Säilyttänyt linjansa, vaikka omistusrakenne on muuttunut. Tunnettu myös kansainvälisesti. Yhdistää tuotteet elämyksiin. Coca-Cola: Vanha merkki, mainonta uutta ja raikasta. Maailmanbrändi pulloa myöten. Dressmann: Onnistunut myymään itsensä hyvin. Elisa: Luonut mainokseen henkilöt, joihin voi samaistua. Finnair: Turvallinen ja kotimainen. Täsmällinen ja hyvä palvelu. Kyennyt tulemaan mukaan hintakilpailuun uudistamalla tarjontaansa. Fiskars: Design korkealaatuista. Fortum: Tulos on jatkuvasti parantunut. Hyvä, tiukka johto. Hartwall: Hyvät tuotemerkit ja mainonta. Sekoittanut mukavasti paikallista kuluttajatuntemusta ja kansainvälistä brändiosaamista vähän kuin Unilever. Hesburger: Innovatiivista toimintaa. Hewlett-Packard: Pärjää myös palvelullaan. Iittala: Tuotteidensa oloinen. Kesko: Hyvät merkkituotteet ja taloudellisesti menestyvä yritys. Modernisti rakennettua viestintää. Kone: Vakavarainen, kannattava ja kansainvälinen. Suomessa hissi tarkoittaa Konetta. Pystynyt siirtymään konepajafirmasta palvelun tarjoajaksi. Edustaa hyvää teollista muotoilua. L’Oreal Finland: Kohderyhmät hallussa, uskottavuus ja arvostus kunnossa. Marimekko: Laadukkaat tuotteet. Mielikuva yrityksen johtamisesta ihmisarvoinen. Menestynyt myös maailmalla. McDonald’s: Kansainvälinen, laajentunut laadukkaasti. Nokia: Suomesta johdettu kansainvälinen menestys. Suomen parhaat brändiarvot. Yksi brändi viehättää kaikkia. Tuotteita brändätty alusta lähtien. Suomen lippulaiva. Näkyy kaikkialla. Erittäin ketterä organisaatio. Nokian Renkaat: Kampittaa isommat, rohkeasti erilainen. Uskottava perusviesti. Noiro (Lumene): Tehnyt erittäin pitkäjänteisesti työtä brandien tunnettuuden eteen. Nordea: Palvelut hyvin saatavilla. Nettipankkitoiminta ja hinnoittelu johdonmukaista. Olvi: Poikkeava, kohderyhmää puhutteleva mainonta. Orion: Erittäin hyvä kotimainen kilpailija globaalilla areenalla. Osuuspankkiryhmä: Pitänyt linjansa ja muuttunut systemaattisesti maatiaisesta kaupunkilaiseksi. Outokumpu: Yhdenmukainen. Patria: Suomalainen kansainvälisillä kentillä. Paulig: Laaja brändiperhe hallinnassa. Yrityksen nimi on laadun tae. Antaa kahville luonteen. Pystyy pelkistämään. Osannut uudistua ajassa. Yhtä kuin kahvi. Pohjola: Uudistanut vakuutuskenttää modernisti. Procter & Gamble: Hyvin johdettuja brändejä. Saarioinen: Tunnettu. Sampo: Johdonmukaisesti rakentunut. Ikivanha on uudistunut. SanomaWSOY: Tehnyt selkeän linjauksen ja pitänyt lupauksensa. Silja Line: Onnistunut segmentoimaan itsensä parempiin palveluihin. Sinebrychoff: Monipuolinen tuotevalikoima ja hyvä mainonta. S-ryhmä: Kattavat palvelut ja lisäarvo asiakkaalle. Stockmann: Kanta-asiakkuusohjelmat ja palvelu. Vahva, luotettava, hintansa väärti. Osannut mennä Venäjälle. Käsite. On tehnyt alennusmyyntitapahtumasta brändin. Suomen Posti: Saneerannut itsensä upeasti. TeliaSonera: Johdonmukainen tuotanto ja markkinointi, ottaa kuluttajan tarpeet huomioon. Tietoenator: Tekee ja myy palveluja erittäin hyvin kansainvälisessä yhteistyössä. Unilever: Fokusoinut ja karsinut brändiään ilman että se on kärsinyt.Vaasan & Vaasan: Hyvin hoidettu tuotemerkin esillepano. Valio: Kotimainen. Paras elintarvikeyritys. Uudistumiskykyinen. Vastaa trendeihin tuotekehityksellä. Veho: Smart- ja Mercedes-brändit ovat hyvin erilaisia mutta tukevat toisiaan. Veikkaus: Putsannut monopoliasemansa rippeet. Volvo Auto: Persoonallinen. Vahva vanha merkki, jota mainonta uudistanut.

Kommentit

    Näytä lisää

    Näitä luetaan!

    1. 1

      Yle: Kodin1-nimen ostaja selvisi – aikoo kilpailla hinnoilla

    2. 2

      Stark sulkee kuusi myymälää – irtisanoo jopa 160

    3. 3

      Paperiosakkeet hukassa? Sampo antoi lisäaikaa

    4. 4

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    5. 5

      Autojen ominaisuudesta tuli ongelma – piti säästää energiaa, voikin aiheuttaa kolareita

    6. 6

      Berner ihmettelee Postin laskelmia kustannusten kasvusta

    7. 7

      Venäjä yksityistää liki viidenneksen Rosneftista

    8. 8

      Tuloerojen kuilu: Rikkaimmat +70 % – köyhimmät +30 %

    9. 9

      Tärkeän lääkkeen hinta 23-kertaistui – yhtiölle sakot nimikikkailusta

    10. 10

      Helsingissä reipas pörssipäivä, Nokia ja Kotipizza ponkaisivat

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    2. 2

      Yle: Kodin1-nimen ostaja selvisi – aikoo kilpailla hinnoilla

    3. 3

      Stark sulkee kuusi myymälää – irtisanoo jopa 160

    4. 4

      Tärkeän lääkkeen hinta 23-kertaistui – yhtiölle sakot nimikikkailusta

    5. 5

      Varo perintöloukkua – ”Voi olla järkevää jopa kieltäytyä perinnöstä”

    6. 6

      Autojen ominaisuudesta tuli ongelma – piti säästää energiaa, voikin aiheuttaa kolareita

    7. 7

      Jättikauppa: Konecranes myy nosturiyhtiön

    8. 8

      ”Vei mahdollisuuden huippu-uraan” – entinen opiskelija vaatii Oxfordin yliopistolta miljoonakorvauksia

    9. 9

      Tuloerojen kuilu: Rikkaimmat +70 % – köyhimmät +30 %

    10. 10

      Saadaanko Teslan jättitehdas Vaasaan? ”Puhumme tuhansista työpaikoista”

    11. Näytä lisää
    1. 1

      WhatsApp katoaa miljoonista puhelimista – katso, onko omasi listalla

    2. 2

      Varo perintöloukkua – ”Voi olla järkevää jopa kieltäytyä perinnöstä”

    3. 3

      Nyt se on lopullista: koeaika menee uusiksi

    4. 4

      Keskiansio 160 000 euroa vuodessa – tämä ammattiryhmä vaatii lakoilla lisää

    5. 5

      Alkon kilpailutus hämmentää: 100-vuotiaan Suomen juhlalikööriksi virolainen Vana Tallinn

    6. 6

      Suomalaiset saavat liikaa palkkaa? ”Perheen elo muuttuu selviytymistaisteluksi”

    7. 7

      Kevytmaito, kahvi, meetwursti, konetiskiaine... Näin paljon arkisten tuotteiden hinnat nousivat 10 vuodessa

    8. 8

      Nobel-voittaja Bengt Holmström: Suomalaiset saavat liikaa palkkaa

    9. 9

      20-vuotiaita autoja huristelee Suomen teillä paljon – tiedätkö, onko yleisin malli Golf, Astra vai Corolla?

    10. 10

      Suomen ilmasto on myrkkyä autoille – arvaatko, mikä lämpötila on pahin?

    11. Näytä lisää