Valikko

Nokia luottaa Niken brändääjään

Nokia voimistaa yhteistyötä yhdysvaltalaisen Wieden+Kennedy-mainostoimiston kanssa. Toimisto tunnetaan parhaiten työstään Niken brändin kehittäjänä.
Nokian markkinoinnista vastaavan johtajan Jo Harlow'n mukaan Wieden+Kennedy-mainostoimisto on osoittanut luovuutta ja pontentiaalia Nokian kannalta.

– Uskomme, että yhteistyö auttaa meitä kohti tavoitetta. Tahdomme olla rakastetuin ja ihailluin ikonibrändi, suitsuttaa markkinoinnista vastaava johtaja Jo Harlow.

Erityisesti Nokiassa miellytti W+K:n aikaisemmat näytöt luovassa ja strategisessa brändin kehittämisessä. Niken brändin kehittämisestä tunnettu mainostoimisto on tehnyt useita mainoskampanjoita Nikelle, Coca Colalle ja Hondalle.

W+K aloittaa yhteistyön syksyllä ja ensimmäiset mainontaan ja markkinointiin liittyvät ratkaisut tehtäneen ensi vuoden alkupuolella.

Nokian maailmanlaajuisen markkinointibudjetin arvioidaan olevan noin 100 miljoonan euron arvoinen.

Jo Harlow on työskennellyt Nokiassa vuodesta 2003 lähtien. Hän toimi sitä ennen 18 vuotta Reebokilla ja Procter & Gamblessa.

Kommentit

    Näytä lisää

    Näitä luetaan!

    1. 1

      Yle: Kodin1-nimen ostaja selvisi – aikoo kilpailla hinnoilla

    2. 2

      Stark sulkee kuusi myymälää – irtisanoo jopa 160

    3. 3

      Paperiosakkeet hukassa? Sampo antoi lisäaikaa

    4. 4

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    5. 5

      Autojen ominaisuudesta tuli ongelma – piti säästää energiaa, voikin aiheuttaa kolareita

    6. 6

      Tuloerojen kuilu: Rikkaimmat +70 % – köyhimmät +30 %

    7. 7

      Berner ihmettelee Postin laskelmia kustannusten kasvusta

    8. 8

      Venäjä yksityistää liki viidenneksen Rosneftista

    9. 9

      Tärkeän lääkkeen hinta 23-kertaistui – yhtiölle sakot nimikikkailusta

    10. 10

      Helsingissä reipas pörssipäivä, Nokia ja Kotipizza ponkaisivat

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Näkökulma: Liian pieni osa kasvusta valuu palkkoihin – toteutuuko Marxin ennustus?

    2. 2

      Yle: Kodin1-nimen ostaja selvisi – aikoo kilpailla hinnoilla

    3. 3

      Stark sulkee kuusi myymälää – irtisanoo jopa 160

    4. 4

      Tärkeän lääkkeen hinta 23-kertaistui – yhtiölle sakot nimikikkailusta

    5. 5

      Varo perintöloukkua – ”Voi olla järkevää jopa kieltäytyä perinnöstä”

    6. 6

      Autojen ominaisuudesta tuli ongelma – piti säästää energiaa, voikin aiheuttaa kolareita

    7. 7

      Jättikauppa: Konecranes myy nosturiyhtiön

    8. 8

      ”Vei mahdollisuuden huippu-uraan” – entinen opiskelija vaatii Oxfordin yliopistolta miljoonakorvauksia

    9. 9

      Tuloerojen kuilu: Rikkaimmat +70 % – köyhimmät +30 %

    10. 10

      Saadaanko Teslan jättitehdas Vaasaan? ”Puhumme tuhansista työpaikoista”

    11. Näytä lisää
    1. 1

      WhatsApp katoaa miljoonista puhelimista – katso, onko omasi listalla

    2. 2

      Varo perintöloukkua – ”Voi olla järkevää jopa kieltäytyä perinnöstä”

    3. 3

      Nyt se on lopullista: koeaika menee uusiksi

    4. 4

      Keskiansio 160 000 euroa vuodessa – tämä ammattiryhmä vaatii lakoilla lisää

    5. 5

      Alkon kilpailutus hämmentää: 100-vuotiaan Suomen juhlalikööriksi virolainen Vana Tallinn

    6. 6

      Suomalaiset saavat liikaa palkkaa? ”Perheen elo muuttuu selviytymistaisteluksi”

    7. 7

      Kevytmaito, kahvi, meetwursti, konetiskiaine... Näin paljon arkisten tuotteiden hinnat nousivat 10 vuodessa

    8. 8

      Nobel-voittaja Bengt Holmström: Suomalaiset saavat liikaa palkkaa

    9. 9

      20-vuotiaita autoja huristelee Suomen teillä paljon – tiedätkö, onko yleisin malli Golf, Astra vai Corolla?

    10. 10

      Suomen ilmasto on myrkkyä autoille – arvaatko, mikä lämpötila on pahin?

    11. Näytä lisää