Kalevala Koru kirkastaa brändiään

Kalevala Koru haluaa parantaa kilpailuasemaansa sekä kotimaassa että kansainvälisesti. Avuksi brändin kehitystyöhön se on värvännyt mainostoimisto Dynamon.
Kalevala Koru ja Dynamo hakevat lisävauhtia korubrändin myyntiin tuotekehityksen ja markkinoinnin entistä tarkemmasta kohdentamisesta.

Erityishuomion kohteena on Ruotsi, jossa Kalevala Koru pyrkii merkittävään myynnin kasvuun. Se edellyttää yhtiön mukaan brändin nykyistä parempaa positiointia ja markkinointiviestinnän suuntaamista ruotsalaisille kuluttajille.

Kalevala Korun ja Dynamo Advertisingin ensimmäinen yhteinen lanseeraus on torstaina julkistettu Torin vasara 2.0 -korusarja miehille.

Dynamo valikoitui kumppaniksi syksyllä käydyssä mainostoimistokilpailutuksessa. Kalevala Korun markkinointijohtaja Riitta Huuhtanen perustelee Dynamon valintaa sen strategisella ja luovalla osaamisella.

– Etsimme pitkäaikaista kumppania, joka pystyy auttamaan meitä toteuttamaan unelmiamme, Huuhtanen sanoo yhtiön tiedotteessa.

Kalevala Korun ja Lapponia Jewelryn muodostama konserni on alansa suurin yritys Suomessa. Sen liikevaihto on noin 23 miljoonaa euroa. Työntekijöitä on noin 240. Suomen lisäksi yhtiön päämarkkinoita ovat Skandinavian maat sekä Saksa, Hollanti ja Japani.

Kommentit

    Näytä lisää

    Näitä luetaan!

    1. 1

      Konkarisijoittaja Tom Tukiainen, 59, pani 100 000 euroa riskillä turvapaikanhakijoihin

    2. 2

      USU: Kaavailtu muutos asuntolainakattoon herätti huolen – ”Ei nuorella ole kesämökkiä myytäväksi”

    3. 3

      ”Alkaako miesten katoaminen työvoimasta jo lapsuudessa?”

    4. 4

      Nyt puhuu Go! Aviationin ex-työntekijä: Syttyi käsittämätön ilmiriita

    5. 5

      Brittilehti hehkuttaa suomalaista perustulokokeilua – ongelmia kaksi

    6. 6

      Ford pelasi uhkapeliä Venäjän markkinalla, ja se alkoi kannattaa

    7. 7

      Turvapaikanhakija töihin – näin se onnistuu

    8. 8

      Sunnuntaisuomalainen: Pimeä passikauppa näkyy Suomessa

    9. 9

      34 miljoonan euron karkkikauppa: Candyking sai uuden omistajan

    10. 10

      Ikea pahoittelee mokaansa – israelilaiskatalogi esittelee kotia ilman naisia ja tyttöjä

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Nyt puhuu Go! Aviationin ex-työntekijä: Syttyi käsittämätön ilmiriita

    2. 2

      Näkökulma: Sijoittajalla huolestuttavan houkuttelevat tulevaisuuden näkymät

    3. 3

      Konkarisijoittaja Tom Tukiainen, 59, pani 100 000 euroa riskillä turvapaikanhakijoihin

    4. 4

      Sunnuntaisuomalainen: Pimeä passikauppa näkyy Suomessa

    5. 5

      ”Alkaako miesten katoaminen työvoimasta jo lapsuudessa?”

    6. 6

      USU: Kaavailtu muutos asuntolainakattoon herätti huolen – ”Ei nuorella ole kesämökkiä myytäväksi”

    7. 7

      Brittilehti hehkuttaa suomalaista perustulokokeilua – ongelmia kaksi

    8. 8

      Kerrostaloasuntojen rakentamisessa hurja tahti – kuin 1970-luvun maaltamuuton aikaan

    9. 9

      Merkel kuittaili Trumpille iPhoneista ja saksalaisautoista

    10. 10

      Ford pelasi uhkapeliä Venäjän markkinalla, ja se alkoi kannattaa

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Sunnuntailisät pois, työpäivän pituus 12 tuntiin? ”Tehdään työtä silloin, kun sitä on”

    2. 2

      Yle: Kirjeessä koteihin jaettu oikea seteli hämmentää suomalaisia – osa palauttaa, vaikkei tarvitsisi

    3. 3

      ABC-asemien S-bonus muuttuu – ”Aion äänestää jaloillani”

    4. 4

      50 000 miestä parhaassa iässä ei tee töitä tai opiskele – ”Mitä heille tapahtui?”

    5. 5

      ”Kesämökkejä alkaa olla riesaksi asti” – FK ei halua, että omaisuutta pantataan perinnöksi

    6. 6

      Sunnuntailisistä nautittu 100 vuotta – joko riittää?

    7. 7

      Katsastuksiin ehdotetaan tiukennuksia – ”Turhia kustannuksia autoilijalle”

    8. 8

      Julkkisten rahoittaman lentoyhtiön kassasta katosi satoja tuhansia euroja – hakeutuu nyt konkurssiin

    9. 9

      Kuin bensaa ostaisi: Forssassa aloittaa myyjätön kauppa

    10. 10

      Sähköyhtiö kuivasi järven – jopa kaksi miljoonaa kalaa kuoli

    11. Näytä lisää